Lycka är ett par mammabyxor

Fick hem lite postorderkläder idag. Mammakläder. Det går inte att beskriva hur skönt det var att sätta på mig ett par mammabyxor med mudd över hela magen till skillnad från mina icke-gravid-leggings med resår precis MITT ÖVER magen. Tänk att så lite kan göra så stor skillnad. Frihet. Himmelriket. Lycka. Mammabyxor.

6 reaktioner på ”Lycka är ett par mammabyxor

  1. Å jag minns den känslan. Andra gången övergick jag typ i vecka 7 till gravidkläder. För att jag kunde och för att jag visste skillnaden. Ljuvligt!

Kommentera

