Han är vältalig, den där Jimmie Åkesson

Jimmie Åkesson deltog i BBCs Hardtalk häromdagen. Se Jimmie prata svengelska, staka sig och göra sin allra bästa deer-in-headlights-imitation här. En pärla.

3 reaktioner på ”Han är vältalig, den där Jimmie Åkesson

  1. Det är två av kamerorna jag inte använder öht nu för tiden.. Den första samsungkameran och lilla nikon-kompaktkameran.. Funderar på att sälja dom och kanske även videokameran.. Går ju att filma me min kompaktkamera plus att föräldrarna precis köpt en videokamera som man säkert kan låna om det skulle va något speciellt

  2. Det där måste jag kolla på när jag har kommit hem!

    Men jag tycker att jordmor låter lite som någon som planterar saker i jorden, eller som någon som begraver folk. I och för sig har jag inte tänkt så mycket på ”morska”, men nu när du säger det så låter det ju lite mysko…

Kommentera

