Dagens sysselsättning

Dagens sysselsättning består av dubbla körlektioner och så mycket inbankande av körkortsteori som det bara går. Är ju bara två veckor till teoriskrivning och uppkörning nu, mamma mia. Nöta nöta nöta…

16 reaktioner på ”Dagens sysselsättning

  1. Åh, körkort var verkligen tråååkigt
    att plugga till (tyckte jag)
    Men OJ vad stolt och nöjd man är efteråt
    när man har det där körkortet!!!

    Håller tummarna för att det
    går bra för dig om två veckor =)

  2. Tack för fina ord hos mig. Blev så glad. och vilken fin blogg du har. och gravid…underbart! Har mött så många fler gravida, och spädbarnsföräldrar via bloggen än i verkligheten, så det är verkligen fint. Lycka till med teorin. Tog mitt när jag var 25!
    Kramar Lycke

  3. Jag tog mitt för 2 år sedan på Sveriges ”svåraste” uppkörning: Farsta
    De hade mest kickade folk i hela Sverige, men de var otroligt hjälpsamma, snälla och trevliga, så det finns hopp!

    Teorin var sjukt enkel när man väl gjorde provet… Testerna på körskolan och datorn är mycket svårare, de klarade jag endast med några poäng, slutprovet hade jag 3 fel på…

    Lycka till! 🙂

Kommentera

