Fort Lauderdale del 2

Vi åkte vattentaxi på kanalerna, Fort Lauderdale går ju även under benämningen USA:s Venedig...

Längs kanalerna stod den ena lyxyachten efter den andra uppradad. Femtioelva miljoner stycken för att vara exakt.

Den här båten åkte vi inte men den var skojsig

Intensivt stirrande ut i natten, kontemplerandes livets gåtor. Alternativt så var jag hungrig och funderade på när sjutton det egentligen skulle bli middag.

Fort Lauderdale by night

Eftersom barnen vaknade i ottan lyckades vi pricka in varenda soluppgång under vistelsen i Fort Lauderdale. Klockan 07.00 prick skuttade den upp över horisonten.

9 reaktioner på ”Fort Lauderdale del 2

  1. jag är väldigt förtjust i retro-aktiga filter på bilder, det är nog därför jag är så galen i foto-appar till iPhonen. Borde kanske skaffa en bra kamera och lära mig Pshotoshop nån gång egentligen.

    • jag är ju extremt novis på photoshop, men det är ju ändå kul. moderskeppet.se har en jättebra webbkurs som tar tror jag ca 4 timmar där men lär sig lite av grunderna. sen är det bara att ladda in några actions och köra 🙂

  2. Det här med att vänta länge på mat när man är på resande fot är så inte min grej.. blir lätt tyst och lite småsur..

Kommentera

