Stickprojekt

Bild från muchis.se

Det går ju sådär med stickningen måste jag ärligt säga. Jag har goda intentioner men kommer inte så långt. Idag beställde jag därför ett knitkit från muchis.se eftersom jag tänkte att det kanske är dags att ge sig på ett projekt. Ska pröva att sticka denna mössa, fast i petrolgrått. Svårighetsgraden ska vara för nybörjare, men jag har mina misstankar om att jag kanske inte ens är på den nivån ännu… Får se om jag tagit mig vatten över huvudet eller ej!

6 reaktioner på ”Stickprojekt

  1. Ping: Knitkit has arrived |

Kommentera

