Förhoppningsvis morgonpigg

I morgon vankas det planeringsdag med jobbet, vilket betyder så kallade normala tider för Moa, som ju annars är en nattjobbare. Förhoppningsvis skuttar jag upp som en jättepigg mört. I morgon kväll är det även dags för etapp två i min kvällskursmani: japansk paketinslagning. Yay för pysslande!

6 reaktioner på ”Förhoppningsvis morgonpigg

  1. jag tycker att det är så intressant att du jobbar som barnmorska. efter att jag fick min son slog det mig nämligen att jag inte kan tänka mig att bli något annat än just barnmorska. så förhoppningsvis hoppar jag på sjuksköterskeutbildningen i höst. om jag kommer in, vill säga. jag skulle tycka att det vore så intressant att höra hur det är – både utbildningen och arbetet som sådant. om du vill berätta? men jag förstår att det finns mycket och säga och jag är dålig på att komma på konkreta frågor. jag får klura lite på det. men om du känner för det så får du hemskt gärna skicka ett mail eller kommentar eller liknande och berätta vad du tycker är bra att veta? under tiden fortsätter jag läsa din blogg, den är jättefin!

Kommentera

