Tack och adjö februari

Nu är du över februari. Ta det inte personligt, men jag ser helst att vi inte träffas igen på ett tag. Vi har lite för olika inställning till livet, och det känns bara inte så meningsfullt att hänga längre. Tycker vi tar en ordentlig paus i vår relation och begrundar om vi verkligen ska fortsätta att ses. Under tiden kommer jag bland annat istället att bekanta mig med mars. Jag har hört att mars är mer kick-ass än du, februari, och att hon till och med kanske bjuder på lite vår.

Adjöss.

10 reaktioner på ”Tack och adjö februari

  1. Nop! jag fortsätter blogga på samma adress som vanligt! 😀 alla grymma läsare fick mig att fortsätta 😀 så är kvar som vanligt!

  2. jaha okej 🙂 jag har dock inte känt av att jag inte kan äta så mycket, är ständigt hungrig ;D haha. Hoppas verkligen att mars bjuder på lite vår, det vore inte helt fel nu !!

Kommentera

