80 dagar kvar!

Idag är det 80 dagar kvar till beräknad förlossning, inte klokt vad tiden tickar på. Hade tänkt skriva ett inlägg när det var nere på tvåsiffrigt, men den dagen har tydligen slunkit förbi utan att jag noterat det. Så nu uppmärksammar jag 80 dagar kvar istället. En sån overklig känsla att jag faktiskt kommer att få träffa krabaten i magen en dag…

5 reaktioner på ”80 dagar kvar!

  1. Ah shit det är faktiskt inte alls lång tid kvar… vilket datum blir det då? jag o matte o räkna du vet, ingen bra kombo 🙂

    Va roligt med så många böcker. Tyvärr är ja inne i en lite svacka vad gäler bokläsning. Måste ta tag i att läsa snart igen. Harr alldeles för många böcker som väntar på mig.

    Idag verkar barnen (peppapeppa) va mkt bättre… tack

  2. 80 dagar!
    Inte så lång tid kvar då, nu är det det jobbigaste kvar enligt Ulrika…
    Bara man har tid att vila så går det ju bra som tur är 🙂
    Passa på och njuta av ”lugnet” nu innan han/hon kommer ut..

Kommentera

