Jag har återuppstått

Efter tre nattpass har jag nu pallrat mig upp och är återigen tillbaka i verkligheten. Fyra timmars sömn få räcka, måste ju vända tillbaka dygnet lite. Läser lite bloggar och inser att dagens tema är semlor (och internationella kvinnodagen förstås, men den känns ganska begränsande och förlegad tycker jag). Semla, semla, temla… Kanske man skulle svänga ner till centrum och införskaffa en sådan?

13 reaktioner på ”Jag har återuppstått

  1. Visst är den underbar bilden på Beth. Roligt att du visste vem det var.
    Ha en skön dag och hoppas att du får i dig en Semla.
    Kram

  2. ja det är inte så kul ! men får man vila mycket så går det över. Nu har jag ju praktik på en förskola och det tar verkligen kål på min kropp, som tur är är det sista dagen på fredag 🙂

    funderar också på att skaffa mig en semla, det är ju såå gott 😉

  3. Ja, det var riktigt skönt att få ”okej” att köra 🙂 Har ju dock fortfarande ganska mycket känningar av foglossningen, men mycket annat jag kan träna och även börja träna bäckenet ordentligt!

    Du är snart där med, ganska snart iaf, hihi 🙂

Kommentera

