Mina vänner-bok i bloggform

En lista à la de mina vänner-böcker man hade när man var liten figurerar just nu lite här och var. Hittade den hos Lady Thirty. Här kommer ett stycke meningslöst tidsfördriv…

Namn:  Moa

Födelsedag: 29 september

Ögonfärg: Blågrå

Hårfärg: Tråkbrun

Syskon: Nix

Mina intressen: Tatuera mig, samla på ugglor samt bli en bättre människa

Djur jag tycker om: Katter och ugglor

Godaste mat jag vet: Spenatlasagne, oslagbart

Favoritgodis: Tutti Frutti-tablettaskar

Bästa bok jag läst: Mästaren och Margarita av Michail Bulgakov

Bästa musikgrupp/artist: Antony and The Johnsons

Bästa låt: Just nu Rolling in the deep med Adele

Bästa film: Moulin Rouge

Favoritprogram på tv: Halv åtta hos mig

Jag gillar bäst: När jag har flow i livet

Jag avskyr mest: Ineffektivitet och det mänskliga egot

Kille/tjej jag vill ha chans på: Maken förstås, ganska safe att jag skulle få ett ja där…

18 reaktioner på ”Mina vänner-bok i bloggform

  1. svar: oj, där fanns det ett mail ja! det ska jag läsa direkt. tack så mycket, du är helt grym som tar dig tid att skicka mail, stor guldstjärna till dig! 🙂

    och vilken söt lista förresten! visst är moulin rouge en helt fantastisk film?

    • jag menade ju inte som ett tvång att du skulle svara, ville mest kolla om det kommit fram som sagt eftersom jag skickat massa mail som folk inte svarat på. då var det inte fel på mailen i alla fall 🙂 ja, älska moulin rouge, har sett den typ en ziljon gånger.

  2. ja eller hur, det är bra synd om henne nu ! igår välte hon två blomkrukor också, men man kan ju liksom inte bli arg på henne ;p hehe.

    vilken rolig lista, nu känner man dig liiite bättre 😉

Kommentera

