Om jag bara var lite pyssligare av mig

Panduro har en uppsjö av färdiga materialsatser att pyssla med inför påsk. Till exempel dessa ullkaniner som man ska tova till. Önskar att jag var lite pyssligare av mig bara. Dessutom har jag lite svårt att ta påsken på allvar som pynthögtid, det är inte riktigt samma feeling som jul då jag verkligen vill pynta. Hursomhelst, super cuteness.

22 reaktioner på ”Om jag bara var lite pyssligare av mig

  1. Önskar verkligen att man framför allt hade mera tid att pyssla.
    Men med tre små så finns tyvär inte tiden… 😦

    Hoppas att du också får en underbar vecka 🙂

  2. Va kul att du hittade till mig;-)

    Supersöta ullkaniner. Önskade oxå att jag var lite pyssligare av mig för då hade jag nog köpt detta;-)

  3. Vad roligt att du hittade in till mig! Det är alltid lika roligt med en ny blogg att följa! = )

    Hihi, han kan ha en sån härlig frilla med allt sitt hår! Vi har redan klippt honom 3 ggr, på 7 månader! ; )

  4. Hahaha jag är precis likadan! Önskar att jag var mer pysslig!
    sv: jag tror att det blir Sydafrika i sommar men det är inte färdigt ännu!

  5. Jag brukar inte heller pyssla och pynta så mycket till påsk, men gillar det pyntet ljusår mer än julens. Gult och rosa och gröna små blad i ett påskris… Shit, måste nog ut och bryta lite grenar nu och ta in kom jag på!

Kommentera

