Jo men det lät väl ganska bra?

Hittade länken till detta personlighetstest hos Maison Grey. Tycker resultatet låter ganska hyfsat? Inga uppenbara psykopatiska drag i alla fall, muahahaha!

7 reaktioner på ”Jo men det lät väl ganska bra?

  1. Det där testet ska jag göra sen. Undrar om jag får samma resultat så mitt yrke var med där? Eller om jag har valt helt fel? hihi…

    Så fort jag inte sover ordentligt får jag lite panik och tänker att om förlossningen skulle sätta igång nu så skulle jag inte orka, utan bara lägga mig och gråta. Jag vill ju vara utvilad hela tiden!

  2. Åh, det där måste jag testa- älskar så’na test! Såg Pojken och Lånarna längre ner också- jag tyckte också himla mycket om den boken. Jag är fortfarande svag för fina barnböcker och köper lite titt som tätt- till kommande bar men mest till mig antar jag! 🙂

Kommentera

