Lillebror vill bli storebror

Sjuåringen har markerat den beräknade dagen för bebis ankomst i sin Pettsonalmanacka. Dagen då han blir storebror. Gölle.

26 reaktioner på ”Lillebror vill bli storebror

  1. nämen gud va sött! ❤

    ja, alla mina vänner har barn. antingen födda 09 eller 10. och snart kommer några 11'or också.. så heidi kommer ha många vänner 🙂 hon har ju redan en pojkvän som föddes nov 10. dom brukar hålla handen 🙂 skitsött.. kul o visa sen när dom är stora..

  2. Nu har jag ju en läkare på sjukhuset som ”hittade” sjukdomen, men han har jag inte haft kontakt med på ca 1 år eftersom vi åkte till Sahlgrenska för ivf/provrörs. Sen har jag inte tänkt mer på det… Men så nu sa min barnmorska att jag istället för att få tag på den läkaren på sjukhuset som bara är anträffbar en gång i veckan kunde jag kontakta min vc. Och det gjorde jag nu i v.18.. Så jag har inte haft någon koll på hur mina värden har sett ut sen v.5 då det togs prover på Sahlgrenska.

  3. haha… i vanliga fall är det absolut så. Men i det här fallet vill viggo leka kurragömma I tvättmaskinen och där satte jag stopp… därav sura miner och höjljudda protester… Kanske går det bättre sen när kläderna ska plockas ut… riva i saker gillar han ju 😉

  4. Va gulligt! 🙂

    Tack så mkt! Ja verkligen stora milstolpar! Sådär nojiga under vagnturen du vet så man kollade honom var 5:e meter hihi 🙂

  5. Ja, det känns faktiskt jätteroligt att ha kommit på ett så ovanligt namn. Speciellt eftersom det är ett namn som jag ändå tror att alla känner till och inte något udda som typ månstrålsåkare. Haha. 🙂

Kommentera

