Good Luck Bear tävlar med My Little Pony

Om en plats på min hud det vill säga. Älskade MLP när jag var liten. Älskade även Care Bears, och då särskilt Good Luck Bear. Någon av dessa kommer helt klart föräras en bit Moa-hud så småningom.

20 reaktioner på ”Good Luck Bear tävlar med My Little Pony

  1. Varför välja? Jag har cheer-bear och love-a-lot-bear OCH en my little pony på armen. dom kommer alldeles förträffligt bra överens alla tre. Trots att en björn fick bli lila och den andra grön eftersom tre rosa djur bredvid varandra kändes lite overkill.

  2. Är luckybjörnen irländare?
    Jag röstar för en ponny. Och sen kommer du nog fixa björnen också..ngn mer naken hud måste du väl ha? 🙂

  3. också funderat på att skaffa en care bear.. MLP är redan bestämt men när och var är inte klart än då jag funderar att ha den i en sleeve som jag ska göra!

    jag tycker du ska göra båda!!

Kommentera

