Kärleken till Blocket fortsätter

En av fördelarna med att ha ofrivillig husarrest är min nya obsession, att minutiöst dammsuga Blocket. Detta har idag resulterat i att vi fyndat ett Laban babygym, en vitlaserad Stokke Tripp Trappstol samt även ett newborn kit till denna stol. Helt sjukt billigt. Maken har fått flänga minsann. Listan ordnar till sig, ångesten börjar lägga sig… Win!

24 reaktioner på ”Kärleken till Blocket fortsätter

  1. Blocket och Tradera är grymt! La in vår dubbla hundbur i Tisdags på Blocket, och i Onsdags fm var den såld =) Nu finns pengar till ny halv och plats för barnvagn =)

  2. Jag tyckte det var jättelätt att knyta. Första gången fattade man inte riktigt vad man gjorde men plötsligt satt den där. Sen får man knyta några gånger för att lära sig hur tight det ska vara så barnet kommer i bra höjd. Ibland knyter jag lite för löst så Minna hamnar lite långt ner, men det är ju fortfarande säkert liksom! Hon sitter ju fast i sjalen. Men jag har ju bara haft den 1 dag, men med lite övning så blir det nog perfekt 🙂

    MMH Barnkläder kommer sponsra med en bärsjal i en tävling jag kommer lägga upp inom kort, då man alltså kan vinna en bärsjal! Kommer nog upp på Söndag eller Måndag tror jag 🙂

  3. Jorå..det är lite o göra här hemma just nu..
    Mina värkar ger inte med sej heller…hoppas bebben kommer UT snart!
    Kul att du kikade förbi!! 🙂

  4. Halloj Moa!
    Är du också en sån där list-människa? Innan vår dotter föddes gjorde jag listor stup i ett. Jag kan dock tipsa om att jag fick springa till affären å köpa amningstoppar, en extra tvättkorg och en extra papperskorg (med lock!) när vår bebis kom. Kanske kan vara något att komplettera listan med??… kram

  5. Vilka fynd, och det är ju trevligt att få pengar över till annat! (typ ugglor haha) Fem ugglor till lillen var inte dåligt innan han ens är född, men jag kan inte heller låta bli.. De senaste dagarna har det blivit en ugglekudde som jag sytt, samt en uggle-t-shirt till Alva 🙂 Kram och trevlig helg!

Kommentera

