Drömkombo

Två av de sötaste saker som finns, i kombo…

Ugglor OCH cupcakes i ett, kan det bli bättre? Inte möcke…

Hittade här.

Hittade här.

Hittade här.

Hittade här.

Hittade här.

17 reaktioner på ”Drömkombo

  1. Fina ugglor, men bara tanken på att försöka skapa något så fint får mig att bli trött. Och sen tar folk bara några snabba tuggor… Men köpa sådana hade jag kunnat tänka mig. =) Kram

  2. Men gud så fina, jag dör! Jag tänkte faktiskt tanken tidigare idag när jag hamnade på nån bakblogg att jag ska försöka att baka en uggletårta till Alva när hon fyller två år, det är ju tio månader kvar så jag har ju ett tag på mig att lära mig hur man dekorerar tårtor 🙂 Annars var ju de där cupcakesen helt underbara! kram

Kommentera

