Day 05: A song that reminds you of someone

Den här låten kopplar jag för evigt ihop med min man. Den helg då vi liksom blev ihop på riktigt spelade han denna flitigt i bilen när vi sladdade omkring i hans Volvo i de västgötska skogarna, på väg till hans dåvarande landställe. När helgen var slut var han min baby och jag hans.

10 reaktioner på ”Day 05: A song that reminds you of someone

    • jo jag trivdes, men det är mycket i hur dagens förlossningsvård bedrivs som får det att göra ont i min själ… kommer nog inrikta mig åt ett lite annat håll i framtiden. ha en trevlig söndag 🙂

  1. kul att du vill vara med o gissa, har skrivit in dej på listan =)

    sv: okej nää jag hade nog aldrig vågat föda hemma fast det hade vart en jävla upplevelse när jag tänker efter. hemma är ändå hemma. blir kul sen om du hade tänkt dela med dej av förlossningsberättelse o sånt efter när du fött =) aldrig läst någon sådan el vet någon som fött hemma.

  2. Åh, vad kul, jag har nyligen också påbörjat den där ”låt-utmaningen” – fast på Facebook 😉
    Helt underbart med musik och vilka minnen den väcker. Har också en sån där ”när vi blev ihop”-låt som jag vårdar ömt, hihi 🙂

Kommentera

