Inky dinky del 5: handledsbudskap

Kärlek på höger handled. Lotusblomma på vänster. Lotusen är egentligen en cover up på en gräsligt ful text som jag hade där först. Har haft lite hatkärlek till lotusen eftersom jag tycker att den blev långt ifrån perfekt. Men nu sitter den där och jag har bestämt mig för att gilla den. Båda gjorda av Erik på East Street.

22 reaktioner på ”Inky dinky del 5: handledsbudskap

  1. Jag gillar ju tatueringar så himla mycket. Skulle helst ha massor av dem! En old school-sleeve är drömmen. Men jag är LIVRÄDD för att bli missnöjd och sedan behöva gå å ha ångest hela resten av livet. Jag är ju sådan sjuk perfektionist. Det suger 😦

    • ja det där är ju lite av ett dilemma. men om man tar god tid på sig att välja en tatuerare vars stil man gillar och som känns seriös och bra så brukar det ju ofta till och med bli bättre än man kanske tänkt sig från början. jag säger go for it! 😉

  2. ❤ Finfint tycker jag.
    Det där med att vara missnöjd är dubbelt på nåt vis. Jag har en STOR grej på ryggen som egetligen bara skulle bli en liten liten pegasus. Men tatuerarkillen var ny och liksom körde på. Såhär i efterhand älskar jagden. Inte för att den är snygg, men för att den innehåller en massa minnen, för att det liksom är jag när jag var 19. 🙂

    • oj, haha ja så kan det går 🙂 men det är ju lite så, en tatuering representerar ju den perioden i ens liv och vem man var då, det är bara att älska. men jag är sjukt glad att jag inte började tatuera mig som 18-åring för då hade jag fasiken inte samma smak som jag har nu (hade typ varit full av lila tribals) så jag är glad att jag väntade tills jag var 28 med att göra den första!

Kommentera

