Bebishörnan börjar ta form

Den här fina tavlan med orange bakgrund från Barnvänligt sitter nu på väggen i den hörna av vårt sovrum som ska bli bebishörna. Tyckte att budskapet är välkomnande och passande för en liten att börja livet med.

10 reaktioner på ”Bebishörnan börjar ta form

  1. Vilken fin tavla! Hade jag velat ha till mig själv, skadar liksom inte att bli påmind 😉

    Visst var det gulligt med nalleakuten? Helt underbar personal därinne med som tog hand om mina barn en lång stund och svarade på deras frågor och hjälpte till att pyssla om nallen 🙂

    Ha en bra dag!

  2. Jättesnygg tavla! Fina budskap 🙂 Speciellt Älska som du aldrig älskat förr stämmer väldigt bra in för oj vad man älskar dom små! Ärligt talat så blev jag verkligen förvånad över hur mycket jag älskar Minna 🙂 Att man kan tycka så hemskt mycket om någon man känt så kort tid..!

Kommentera

