Lite välbehövlig sömn

Holy moly, jag har sovit bra för en gångs skull. Inga konstiga drömmar, maken snarkade inte en enda gång och jag låg inte och vred och vände på mig av foglossningsont. Jag fick sova ända till 07.30 då katten tyckte att det var stiga-upp-dags.

Jag blev nog så klubbad av anspänningen som tillväxtultraljudet igår innebar att jag sov som en stock bara därför. Det krävs ju liksom inte så mycket för att jag ska bli utmattad nuförtiden… Hursomhelst var det välbehövligt med en ordentlig nattsömn, det får gärna hända igen.

7 reaktioner på ”Lite välbehövlig sömn

  1. Förstår att det blev anspänning – skönt att ha det gjort! Fy tusan vad jag kan sakna att vara gravid i bland, trots att det på många sätt var himla tungt fysiskt (fick ischias osv). Men ändå. Så himla mysigt. 🙂

    • ja det är skönt att ha det avklarat, men nu går jag ju och väntar på nästa vecka då vi ska se om magen växt nåt. hoppas ju verkligen att han kommer ihåg att växa där inne i magen…

  2. Fy så nice! Jag längtar till hela nätter igen..
    Svampbob är ju faktiskt mest vuxenhumor tycker jag, killarna var väldigt inne på Svampbob för ngr år sedan – de gillar ju det iofs fortfarande men nu är det ju Ben 10 som gäller och Star Wars..tycker att Svambob är mer harmlös dock! 🙂

Kommentera

