Say cheese!

Idag ska Tomas, jag och magen fota oss, ytterligare ett sätt att föreviga bebismagen förutom gipsavgjutningen. Får se hur lätt det kommer bli att stå där och vara bekväm med att bli fotad i underkläder… Känner mig allt annat än snygg just nu, särskilt med tanke på att vikten krupit högre än någonsin tidigare i mitt liv. Men, men, allt för konsten. Jag får hoppas att de kan ljussätta bort celluliterna, annars finns ju alltid photoshop, muahahaha!

13 reaktioner på ”Say cheese!

  1. Det blir säkert superfina bilder. =) Såg en bild här i stan på en gravid tjej som stod bakom ett vitt spetstyg så man bara såg konturerna, det var superfint.

  2. Gud va roligt att fota och föreviga!!
    Det ångrar jag att vi inte gjorde.. Tog i o för sig bilder här hemma varje vecka från 20 veckan med bara underkläderna. Men så snygga vet jag inte om det är!!
    Vet att dina bilderek ommer att bli såå fina med tanke på din fina mage!
    Kram K

  3. Åh, är det något jag ångrar så är det att jag INTE gjorde det! Saknar min fina gravidmage och det hade varit kul att ha den kvar vid sidan om liksom, där den inte var lika tung =)

Kommentera

