Magfotografering

Igår var jag och Tomas hos Stockholm Stylisterna för att föreviga oss och magen. Vi fick båda lite smink på oss (en förstagångsupplevelse för Tomas), och sedan var det bara att strippa… Fotografen var jättebra och påhittig och fick oss verkligen att känna oss bekväma. Överhuvudtaget fick vi ett väldigt bra mottagande, och även om jag inte direkt känner mig schnyggast i världen med extra gravidkilon och allt så kändes det avslappnat att ta bilderna. Är glad att vi gjorde det så att vi har både bilderna och gipsavgjutningen som minne av magen.

27 reaktioner på ”Magfotografering

  1. superfin bild! du är verkligen jättevacker! kul att få lite ”ordentliga” bilder på magen.

    jag vann ett presentkort hos en fotograf men känner mig ändå lite ”lurad” då det var en fotografering man vann… men presentkortet jag fick var ”bara” på 600 kr… och det täcker inte ens fotograferingstillfället. vill man sedan ha alla bilder skulle de gå på 2500 kr, om jag inte minns fel. alla vill man kanske inte ha, men styckpriset var så högt att vi typ skulle kunna välja 3-4 st innan vi är uppe i samma summa i alla fall. ska kika in på sidan du skriver om och se om deras priser är aningens bättre 🙂

    and yes, det är klart att er lilla kille måste ha en seglaroutfit till sommaren! så sött!

  2. Åh så fint! Önskar att vi hade kommit iväg till fotografen, hade ju t o m ett presentkort som man får här i Norge i mammatidningen.. :/
    Men men..superfin är du sötnos! Ha en mysig Valborgskväll! Kram

  3. Vacker är bara förnamnet, ångrar riktigt mkt att vi inte gjorde någon ”proffsfotografering” när Ellen låg i magen!
    ha en fortsatt mysig helg!

  4. Åh va fin du är!

    Jasså det visste jag inte att BM-förbundet var emot det när ändå Livsmedelsverket ”okejar” det, men det känns som att BM borde har lite mer koll på just vad som händer med barnet. Men den alkofria rosén var god! Den får du testa sen! 🙂

Kommentera

