Gipsmage färdigdekorerad

Nu är gipsmagen färdigdekorerad och hänger på väggen i vårt sovrum. På bilderna ser det mest ut som att den fått mässlingen. I själva verket är den dekorerad med servettdecoupage. Servetterna har kärleksord på olika språk samt små hjärtan på sig. Inte mässlingen. Detta var första gången jag gav mig på servettdecoupage, och hyfsat gick det väl i alla fall måste jag säga. Nu hänger den hur som helst där på väggen, som en påminnelse om hur magen såg ut i vecka 35+0.

32 reaktioner på ”Gipsmage färdigdekorerad

  1. Vad fin den blev! Och vilket häftigt minne från graviditeten 🙂

    Jag älskar True Blood och det är ju fan plågsamt att behöva vänta så länge!

  2. Superduperfin!! Ångrar mej så in i norden att jag inte oxå gjorde en sån, även om mina pattar hade hängt ner ända på magen;-)
    Kram K

Kommentera

