Day 13: A Guilty Pleasure

Fröken Fleggmans mustasch är en revy från 1982 med Hans Alfredsson, Tage Danielsson, Lena Nyman och Gösta Ekman. Jag är inte mycket för revyer i övrigt, men med dessa genialiska människor inblandade kan det ju inte bli annat än lysande. Tittas på minst en gång varje sommar när jag är på landet.

4 reaktioner på ”Day 13: A Guilty Pleasure

  1. Jag älskar Fröken Fleggmans…, Hasse & Tage är mina idoler och jag höll på att smälla av en gång när jag promenerade bredvid Gösta Ekman (ville kasta mig om halsen på honom och berätta vad han betytt under min uppväxt, haha). En annan gång stötte jag på Martin Ljung på Östermalmshallen, också ett kärt minne. 🙂

  2. Jag ÄLSKAR fröken Fleggmans mustasch! Har växt upp med Hasse&Tage-komedier och kan inte tänka mig något annat. Tyvärr är vår Fröken Fleggmans..inspelad på vhs och inte dvd, dessutom har vi nog slarvat bort bandet mellan alla flyttar :(:(

Kommentera

