Ett stycke prima pojkexemplar

Igår fick vi hembesök av en barnläkare som gjorde rutinundersökningen av Henry, och han fick utan anmärkning godkänt. I mammas ögon är han ju såklart det finaste som finns, men det var ju skönt att höra från doktorshåll att allt var fina fisken. Nu fortsätter vi att sväva på små rosa moln här hemma och ser fram emot tisdag då hemförlossningsbarnmorskorna kommer på återbesök.

15 reaktioner på ”Ett stycke prima pojkexemplar

  1. Åh vilken fiiiin! Jag var ganska nära i gissning! 😀 Stort grattis! Och jag väntar med spänning på hemmaförlossningsberättelsen! Kram!

  2. Vad fin han är! Dessa dagar ni upplever just nu är magiska. Så mycket känslor på en och samma gång. Jag tror det är sällan i livet som man får så mycket känslor på kort tid, som när man får barn. Njut av tiden och sköt om er! Kram, Maria.

  3. Åh! ÄNTLIGEN kan jag kommentar och GRATULERA (har bara sett via min mobil och den har INTE samarbetat i kommentatorsfältet) HURRA och GRATTIS till er fina son! Vilket litet underverk…. mmmmm, så fin! ♥ Kram!

  4. Det är alltid skönt att få bekräftat att allt är bra med plutten, jag blir lika glad varje gång vi är på BVC och sköterskan säger att Elly är så fin och växer som hon ska!

    Åh, njut nu riktigt ordentligt där uppe på dina moln!

Kommentera

