Flowers for Henry

Vi har fått så mycket vackra gratulationsblommor från vänner och familj att hela huset luktar som en riktig blomsteraffär. Jag älskar snittblommor (hade en gång en tanke på att bli florist) men unnar mig alldeles för sällan att köpa hem sådana. Superlyxigt nu med så många vackra buketter!

Hela blomsterprakten

En solros speciellt till far

Så många söta dubbelbuketter: stor till föräldrarna och liten till Henry

11 reaktioner på ”Flowers for Henry

  1. Men åååhhhhhh, kommer hem från Finland och surfar runt och vad ser jag, jo att er guldklimp tittat ut! Grattis till er alla och vilken liten goding ♥
    Njut nu av din första mors dag =)

    Stor kram!!

  2. Shit vad mycket blommor! Så fiint. Jag (vi) har verkligen inte fått en enda blomma. Min omgivning är uppenbarligen inte blomstermänniskor 🙂

Kommentera

