Barnvagnspremiär

Nu har vi tagit första turen med barnvagnen. Det blev en tur i sakta mak, jag är inte elittränad nu direkt, framförallt bukmusklerna saknar allt vad styrka heter efter att ha varit uttänjda i ett antal månader. Skönt var det i alla fall att komma ut lite, och Henry toksomnade av vagnens gungande.

Mycket stolt morsa

Mycket liten bebis i väldigt stor vagn

20 reaktioner på ”Barnvagnspremiär

  1. Åh vad fina ni är!
    Vår barnvagnspremiär var inte överdrivet lyckad. Det blåste oktobervindar och Jesper fick för sig att det blåste på Vide och jag höll på att få mjölkstockning så vi vände hem igen efter typ 10 minuter. Men åh, känslan… Njut av tiden nu, jag vet att alla antagligen säger samma sak och du har säkert tröttnat på att höra det, men bebisbubblan är så underbar och speciell och den försvinner verkligen så snabbt.

  2. STORT grattis hörrödudu!!!!

    Hoppas att allt har gått bra och att du kan få njuta av din mammabubbla. Håll den tät så länge det går.
    Många kramar från Klara

  3. Åh, när vi skulle ta vår första barnvagnspromenad grät jag för att det var så fint 🙂 I början orkade jag bara gå kvartslpnga promenader, sedan fick jag lägga mig och sova en stund, så utmattad blev jag.

    Söt mobil förresten!

  4. Det ser så lustigt ut när den lilla lilla bebisen ligger i den stora stora vagnen. H tar itne ens upp halva insatsen 🙂

    Jag tycker du ser pigg och fräsch ut!

  5. Det är så mysigt att gå med vagnen. Och ja, de är verkligen små i början. Vi bullar upp Flora med två tre filtar så hon inte ska rulla runt (bor ju i skogen och det är guppigt här). 😀

  6. Vad härligt! Det syns iaf. inte att du nyss fött barn, drog din mage bara ihop sig? Ser för ljuvligt ut med liten liten bebis i vagnen! 🙂

Kommentera

