Henry 1 vecka

En alldeles nykläckt Henry

Idag fyller Henry 1 vecka och denna första vecka har både varit lång och kort, fylld med så mycket tankar och känslor samtidigt som jag lallar omkring i något slags töcken och gradvis vänjer mig vid att vara mamma till världens finaste lillkille. Underbart och omtumlande på samma gång.

20 reaktioner på ”Henry 1 vecka

  1. Ja, visst är det omtumlande?! Och alla dessa känslor, de är så otroligt starka!

    Elly började le ganska tidigt, men då var det inte medvetet, nu märker jag att hon ler för att hon är glad 🙂

  2. Åhhh här har det hänt mycket sen sist jag var inne.. STORT grattis till ! Vad fin han är 🙂 Gick förlossningen och allt bra?
    Ja bebispyssel innan ankomsten är alltid kul.. Nu väntar jag bara på att mannen ska bygga skötbordet också så jag kan ställa upp allt och göra fint! Det är ju dax snart..

  3. Ja visst är det en omställning att få barn… Nu i efterhand så känner man att man önskade att man bara hade haft en bråkdel av den erfarenheten som man hade när man fick sin 3:a. Den erfarenheten skulle man velat haft även vid det första barnet;-) Det första barnet blir liksom som en liten försökskanin;-)
    Han är så grymt söt och jag blir sååå sugen på en till;-)
    Kram K

  4. Grattis till lillkillen, en hel vecka minsann! 🙂 Jag förstår din ”dimma” helt… man BOR verkligen i en liten bebisbubbla. Fantastiskt 😀

  5. Grattis!! Har inte tittat in pa lite over en vecka (fy, fy pa mig) och sa har det kommit en Henry och helt ny superfin desing pa bloggen! Underbart med en aldeles egen liten kille! Grattis manga ganger om och njut sa mycket du kan, de vaxer och blir 4-ariga monster aldeles for fort… :0)

    Kramar

Kommentera

