Hej feberdimma

Tack vare mina strapatser igår har jag i natt haft 39 graders feber samt frossan och svettningarna from hell. Yay. Bättre idag, men oj vad jag är mör…

15 reaktioner på ”Hej feberdimma

  1. Ojoj, då har du förhoppningsvis lärt dig att ta det lilla lugna! Man återhämtar sig liksom inte på en vecka från en graviditet och förlossning. Ta det luuuugnt, även om det tar emot, men det lönar sig i längden. Krya på dig!

  2. Usch då, förstår dock känslan när man vill komma igång och så säger kroppen nej. Tog rätt lång tid innan det kändes helt ok att vara ute och gå för mig men har ju ett snitt som ska läka oxå. Nu är det då inget som stoppar mig förutom dåligt väder;-) ha en bra dag!

  3. Usch, så där låg jag också flertalet gånger den första månaden. Min kropp klarade inte alls av samma saker som mitt huvud. Rätt som det är så kommer det släppa och då är du snart på banan igen.

  4. oh hoppas det ger med sig fort. det där med träning.. jag börjar känna mig rdo nu, men jag sprack ju sönder mycket. Nu när bambi är 5 månader börjar det kännas ok att hoppa och studsa.. 🙂

Kommentera

