Helt förstörd

Nu har jag haft hög feber sedan i tisdags kväll, och igår visade det sig att det berodde på mjölkstas. Febern kom ju liksom ett dygn innan vilket var lite underligt, men det hade säkert att göra med att jag överansträngt mig. Hursomhelst, jag är helt helt slut. Har ju liksom inte bara mig själv att ta hand om utan även lillkillen. Det är bara stas i vänster bröst vilket ser helt bisarrt ut eftersom det typ är dubbelt så stort som det andra. Ammar och pumpar och hoppas att det går över ASAP. Har inte så mycket briljanta saker att blogga om just nu, får återkomma när jag blir bättre. Tack för alla krya-på-dig-hälsningar!

16 reaktioner på ”Helt förstörd

  1. Hua! Hoppas det släpper snart! Värme hjälpte mig förresten. Värme i duschen eller med hjälp av små vetevärmare som jag samtidigt masserade med.

  2. Vad jobbigt och jag har endast haft känningar av mjölkstockning, så jag kan tänka mig hur ont det gör när det är på riktigt. Krya på dig-kramar.

Kommentera

