Titta, en mamma!

Titta, där är ju jag med en bebis. Min bebis. Det måste betyda att jag är mamma. Morsa. Moder. Vet inte riktigt om jag greppat det konceptet ännu. Barnet i min famn har inga som helst tvivel på att jag grejar att vara hans päron, och det är ju otroligt trevligt. Tillit från en minimänniska kan betyda så mycket.

17 reaktioner på ”Titta, en mamma!

  1. Det tar nog ett tag att fatta!! Men det är ju väldigt tydligt att ditt lilla pyre hyser den största beundran för sin mor i alla fall. 🙂 Kram!

  2. För mig tog det två år innan det kändes rätt att kalla mig mamma. Jag kunde titta på dottern och liksom suga på ordet men kom alltid fram till att nä, det passar liksom inte till mig. 😀

    Mysig bild!

  3. Svindlande eller hur? Fast jag brukar råka säga matte ist, och i början råkade jag titt som tätt säga hundens namn till grynet…

  4. ja, visst är det häftigt?! bilden är fantastisk och med risk för att låta som männen i inlägget under, så en damn hot mama också! 😉

  5. Vilken fin bild!
    Jag gillar att kolla in mig och Elly tillsammans i spegeln, samt ta kort på oss, bara för att få bekräftelse på att jag verkligen är hennes mamma! Jag blir lika varm i kroppen varje gång 🙂

Kommentera

