Så kom den dagen till slut

Nu har jag gjort det. Köpt anti-rynkkräm. Japp. Jag blir ju ändå snart 33 och de fina linjerna pockar på så det kändes liksom som det enda rätta nu när min ansiktskräm tagit slut och jag skulle köpa ny. Fyra veckor lovar tillverkaren att det ska ta innan jag får fantastisk rynkfri hud. Måste säga att jag är lite skeptiskt. Krämen luktar och uppför sig till konsistensen märkligt mycket som den där kletiga Niveakrämen som mamma smetade i ansiktet på mig på kalla vinterdagar när jag var liten, för att inte ansiktet skulle förfrysa, fastän den egentligen hade helt motsatt effekt. Men men, den som lever får se… rynkfritt face, here I come?

8 reaktioner på ”Så kom den dagen till slut

  1. Jag har en olja som jag använder, Argan oil. Jag är rynkig som tusan och den hjälper faktiskt till! Kankse inte att reparera kass hud men huden känns mycket bättre när jag använder den! Tips tips

  2. ha ha ha Lova att du meddelar mig om det funkar!
    Är på god väg mot 33 jag med(2 månader kvar…aj aj aj).
    Har försökt att undvika dessa mirakel krämer till max,men det är väl bara o lämna WO o sätta igång o shoppa…Illa!

Kommentera

