Dag 2 med feber på Gotland

Det visade sig vara mjölkstas. Igen. Det är tredje gången nu, men den första var helt klart värst. Alla gångerna har stasen kommit efter att jag överansträngt mig eller varit väldigt stressad. Har i alla fall lägre feber idag, men bröstet är svullet och ömt. Det är vänster bröst som krånglar. Igen. Konstigt också att febern kommer innan svullnaden, det känns inte riktigt logiskt. Det verkar i alla fall gå åt rätt håll och jag hoppas att jag kan joina familjen på lite aktiviteter mot slutet av veckan.

/Mobilbloggat

12 reaktioner på ”Dag 2 med feber på Gotland

  1. Jag fick äta naturläkemedlet Lecithin när jag ammade min yngsta son. Hade väldiga problem med mjölkstockning o white spots. Det gjorde faktiskt att det funkade helt ok, hade bara bekymmer med ett bröst konstigt nog. Hoppas det ger med sig för dig!

Kommentera

