När du får oväntat besök

Det här börjar bli löjligt. Idag har febern gått ner lite men istället har jag fått besök av två objudna gäster: hostan från helvetet och nackspärren. Vem kunde ana det liksom? Lite smått otippat tycker jag i alla fall, det kändes ganska mycket som att det räckte nu. Kroppen kanske försöker tala om något för mig, vänta… lyssna… Den säger TAA DEET LUUNGT OCH VARVA NEEEEEEER FÖR SJUTTON! Jaha, jaså säger du det? Ja det kanske jag borde pröva på faktiskt.

/Mobilbloggat

7 reaktioner på ”När du får oväntat besök

  1. Jag känner mig inte heller riktigt i form.. Det finns lite fett som måste brännas bort och en liten påse på magen. Men lite måste jag nog shoppa ändå.. konstigt nog blir man så glad av lite shopping, iaf jag 🙂
    Hoppas mjölkstockningen är bättre!! Jag har varit lite rädd för att få det då jag suttit ute en del i solen.. vägrar lixom sitta inne när det är fint väder! Än så länge har jag sluppit.. Krya på dig!

  2. Men vad fan, kunde det inte räcka med mjölkstockningen när du är på semester och allt.

    Vi har det bra här mellan varven, men Elly har sin gnälligaste dag någonsin, så jag är ingen glad mamma idag…

Kommentera

