Coffee craze

Starbucks. Jag är så starbucksifierad som man bara kan bli, vilket är lite konstigt eftersom jag vanligtvis aldrig (och då menar jag aldrig) dricker kaffe. Jag är en temänniska och tycker kaffe smakar blä. Men… så fort jag ser en Starbucks blir jag sugen på kaffe och vill springa dit för att köpa allt och lite till på kaffemenyn. Why? Ingen aning, det är väl någon slags masshysteri… Fast varmt kaffe är dock ändå inte riktigt min grej, så det får bli laktosfri islatte med (mycket) socker. Yum!

8 reaktioner på ”Coffee craze

  1. Oj då! Kanske något för en annan att testa. Jag hatar verkligen kaffe, tycker det smakar så illa. Dricker massor av te varje dag dock. KRAM!

  2. Alltså, jaaaa, vad ÄR det med Starbucks? De måste ha hjärntvättat mig i smyg på något vis. Jag är också en té-människa egentligen men när jag ser ett Starbucks tror jag helt plötsligt att jag gillar kaffe.

Kommentera

