This is me

Jag ville också ta reda på vad jag är, precis som Fifi

Moa är rock
Moa är nybadad och mer än nöjd just nu
Moa är så himla cool
Moa är trött idag
Moa är här!
Moa är glömsk
Moa är i Paris
Moa är en tjej som älskar massa saker
Moa är en tjej som föredrar lugn
Moa är tjejen som kommer köra järnet till 140%

Tja, jag tycker väl att jag kan instämma på samtliga punkter här. Förutom möjligen den att jag är i Paris, men å andra sidan befinner jag mig mentalt i ett ständigt parisiskt tillstånd.

Vill du också veta vad du är, googla ”Moa är”, fast med ditt namn då förstås.

9 reaktioner på ”This is me

  1. Ping: Mitt liv i Amsterdam » Vem är du?

Kommentera

