En liten milstolpe

20110913-193533.jpg
Inte nog med att vi idag tagit första steget mot vårt drömboende. Idag var även första gången som Henry vände sig från rygg till mage! Helt plötsligt låg han bara på mage och grymtade av ansträngning för att nå fram till den nallebjörn som antagligen var anledningen till att han lyckades med denna manöver.

Tänk att en sån enkel grej som att min son vänder sig från rygg till mage blir så stort för mig som mamma… Alla hans framsteg hyllas ju med bravur här hemma, men så är det väl att vara förälder. Allt ens barn gör blir fantastiskt. Min lilla, stora kille…

18 reaktioner på ”En liten milstolpe

  1. Miraklet vände sig för en vecka sedan och jag tänkte samma sak -hur kan man som mamma bli så lycklig. Jag bara hoppade omkring i lägenheten och ville ringa alla jag känner. Ha, ha. Ringde bara mannen 😉

  2. Baby log är en app där du kan föra statistik över babyns sömn, blöjbyten och amning. T ex hur många timmar han sover per dygn, vilket bröst och hur länge han åt från senast, se diagram mm. Jag har den främst för att kunna se lite mönster och därefter försöka skapa lite rutiner när det gäller sömnen på dagarna

Kommentera

