Hårfix

Idag gjorde jag för första gången i mitt liv en inbakad fläta, och jag tycker inte det var så illa pinkat faktiskt. Jag kunde ju inte klura ut själv hur jag skulle få till en sån frilla, utan tjuvkikade på bästa håruppsättningstutorialstället: lilithedarkmoon. Tips för den som vill hitta på något annat med håret än det gamla vanliga!

20111219-123441.jpg

20111219-123449.jpg

20 reaktioner på ”Hårfix

  1. Det blev ju grymt fint! Jag har försökt flera gånger, men jag får så ont i armarna… och så får ag den aldrig så spänd som jag vill ha den… och numera har jag en liten som sliter mig i nackhåret varje gång han är i famnen så inga frisyrer håller 😛

Kommentera

