Beslutsångesten

20140712-225352-82432129.jpg
I morgon har jag tid hos frisören och jag har typ aldrig haft värre beslutsångest. Helst av allt skulle jag vilja spara ut men den processen är ju så tråååkig, och mitt hår är så slitet nu av diverse färgningar att det jag skulle spara ut inte skulle vara så mycket att hänga i julgranen. Andrahandsvalet är en rejäl undercut, något lite mer edgy. Det jag tänker då är ju att det är en typ av frisyr som måste hållas efter ganska tätt och let’s face it, tiden att gå till frissan som småbarnsmor finns ju inte direkt i överflöd. Inget känns som en bra lösning, känner mig helt lost. Helt sjukt vad jag kan lägga ner mycket energi på mitt hår…

Kommentera

