Zzzzzzzzzz

20140714-232101-84061792.jpg
Idag åkte maken, Henry och de stora killarna upp till Dalarna vilket innebär att jag är solo med Bill ända till på torsdag. Vad jag ska fylla tiden med? Zzzömn! Ligger så sjukt mkt back på sömnkontot pga bebis som vaknar klockan 3 eller 4 varje natt. Finns ju heller ingen tid att sova igen på dagen när Henry är i full gång. Så, dessa dagar tänkte jag unna mig att sova när Bill sover. Kanske inte fyra ggr om dagen som han gör, men i alla fall nån gång. Hello sweet sömn! Känns för övrigt lite konstigt att vara ifrån Henry, detta är första gången jag kommer vara från honom en längre tid. Hittills har vi bara varit ifrån varandra max ett dygn. Men, det blir nog nyttigt för båda, och det ger ultramammiga Henry en chans att bonda lite med sin far.

4 reaktioner på ”Zzzzzzzzzz

  1. När Elly och Niklas var borta förrförra veckan var ju det första gången Elly och jag var ifrån varandra mer än 1 dygn, men det var faktiskt jättebra för Niklas och Elly! Skitbra att Elly bara hade Niklas att förlita sig på, annars väljer hon nästan alltid mig när hon är ledsen. Och Niklas blev lyft av att åka tåg med Elly själv, samt att packa, planera och rodda. Annars är det så lätt att jag alltid tar över och styr upp.

    Hoppas ni alla får det bra och sov gott!

    kram

Kommentera

