Solo med barnen

20140721-214608-78368136.jpg
Idag åkte maken med de stora grabbarna till Barcelona vilket innebär att jag är solo med Toker och Mini-Toker i FYRA dagar. Eller ja, en dag har ju gått så tre dagar till då. TRE dagar! En evighet! Missförstå mig inte, jag älskar att umgås med mina barn, men en trotsig treåring med cirka noll förståelse för att lillebror också behöver lite tid och omtanke i kombination med en lillebror som ju faktiskt kräver precis just det är inget drömscenario precis. Inte när man är ensam om att hantera hans frustration i alla fall. Att Henry dessutom är krasslig och därmed ännu mer känslig (läs mer labil) gör inte det hela lättare. Men klarar jag detta klarar jag allt! Vi tog oss ju igenom den första dagen med bara en handfull meltdowns (mig inkluderat) så förhoppningsvis grejar vi tre dagar till.

Kommentera

