Ett stycke manglad underarm

Igår hade jag lite egen tid för första gången sedan Bill föddes. Tiden spenderades med att plåga mig själv under tatueringsnålen. Jag hade lyckats knipa en plats  hos Elin Lowén som vanligtvis hittas på Hand & Hjärta i Lund, men som nu gästade på Bläckbyrån.

Tatueringen var egentligen tänkt att sitta på axeln, men designen som Elin gjort passade inte riktigt in där så jag fick tänka om. Efter mycket velande och funderande (jag brukar vara rätt crappy på att ta impulsbeslut av den typen) så hamnade tatueringen på underarmen istället. Blev jättenöjd, men jag har alltid lite ångest när jag gjort en tattoo. Ångesten brukar dock ge med sig ganska snabbt. 5,5 timmar tog det, varav den sista timmen var helt och hållet för jeflig.

20140826-092221-33741805.jpg

20140826-092247-33767536.jpg

2 reaktioner på ”Ett stycke manglad underarm

Kommentera

