Tgrrrrr

tgr

Idag hade jag det angenäma nöjet att besöka en TGR-butik (Tiger?) för första gången. Jag ville såklart handla typ ALLT men lyckades lägga band på mig själv och plånboken. Några skojiga saker fick följa med hem i alla fall.

3 reaktioner på ”Tgrrrrr

  1. Himla trevlig affär, min mamma påminde mig om att den är dansk och där heter den Tiger men det måste väl vara ngt med namnet (klädmärket?) som gör att de inte får heta så här. De där pärlorna har jag också köpt till Fia.🙂

Kommentera

