Blomsterbröllop

Idag firar jag och maken 4-årig bröllopsdag. Jag hade faktiskt helt glömt bort det (kom på det tack vare Timehop…)! Trodde maken också hade glömt bort det eftersom han inte sade något på morgonen. Vi stressade oss genom morgonen och åkte åt varsitt håll. Efter att Timehop påmint mig ringde jag honom och önskade glad bröllopsdag (är det så man säger?). Köpte sedan en present till maken under dagen (Dogge Doggelitos grillkokbok, maken älskar matlagning och kokböcker). Han blev glad och ursäktade att han inte hade köpt nåt. När vi sedan sitter och äter middag med familjen ringer det på dörren och det är ett blombud! Det visade sig att han inte alls hade glömt bort bröllopsdagen, i själva verket hade han beställt blombud igår. Det var alltså bara jag som glömt, skämshatt på! 4 år som gifta innebär Blomsterbröllop. Nästa år är det träbröllop, siktar på det, woop woop!

20140901-212757-77277838.jpg

4 reaktioner på ”Blomsterbröllop

Kommentera

